piątek, 22 lipca 2011

Ciężki dzień ;(


Miałam dzisiaj okropny dzień, ale przynajmniej przy przekleństwach i wyzwiskach na mnie zrozumiałam, że ludzie nie potrafią przegrywać.Dzisiaj bardzo, ale to bardzo mi się nudziło na stardoll więc poszłam na top model.Przeżyłam rozczarowanie i prawie odpadłam, ale sobie poszłam.Poszłam na inne - wygrałam ok nagroda jakiś misiu.Potem poszłam na trzecie top model.Jurorki nie było więc postanowiłam ja nią być.Reszta się zgodziła, a ja również ufundowałam nagrodę 10sd.Większości me doll były ładne, ale te dwie czy trzy zostały.Postanowiłam, że nie przepuszczę ich do kolejnego etapu.Oj i się zaczęło.Zaczęły się wyzwiska przezwiska na mnie itd. no cóż ludzie jak ludzie ich głupota nie zna granic.Tak przynajmniej myślałam.Ofiarowałam moje stardollary na rzecz wygrania i weszłam na gg.Ktoś kto chciał mi dokuczyć podał przegranym mój numer gadu.Szkoda gadać.Śmiałam się jak głupia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz